realitybreakdown

Emelie här. Denna blogg startades för tre livstider sedan. Tonen svänger upp och ner och frekvensen på inlägg likaså. Följ med i mitt knasiga liv som hittills hunnit ta mig till många platser över världen. Vart jag hamnar härnäst? Vem vet?

Olaga hot

Publicerad 2016-01-11 17:24:00 i Allmänt,

Har inte skrivit här på flera månader, loggar in och får se att jag fått en ny kommentar. Trevligt, tänker jag.

Visar sig att det inte var speciellt trevligt. Snarare underhållande.
Man kanske skulle ta och ringa ett samtal till lilla farbror Polisen och göra en en anmälan för olaga hot.

Vi har ju den lilla skojarens IP adress så vi vet redan mer än vad som antagligen önskas.

Ja suck, precis när man fått tillbaka hoppet om mänskligheten så grusas det än en gång.

Livet går vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela