realitybreakdown

Emelie här. Denna blogg startades för tre livstider sedan. Tonen svänger upp och ner och frekvensen på inlägg likaså. Följ med i mitt knasiga liv som hittills hunnit ta mig till många platser över världen. Vart jag hamnar härnäst? Vem vet?

Tacksamhet

Publicerad 2016-08-21 10:11:21 i Allmänt,

Ni vet när man tar sig en sådan där grundlig titt på sitt liv och plötsligt inser med full styrka hur otroligt tacksam man är. Igår var en sådan dag för mig. 

Jag har ett fantastiskt jobb. Jag har ett alldeles eget fint hem. Jag är frisk. Men det jag är mest tacksam över är de människor som nu finns i mitt liv. 
Mina familj, mina kollegor, mina vänner, alla. 
Ni lyfter mig, ni hjälper mig, ni stöttar mig. 

Min tacksamhet är enorm och hotar ständigt att välla över i form av tårar. En blödig jävel som jag har trots allt aldrig långt till tårar. 
Jag önskar jag kunde få er alla att förstå hur uppriktig och äkta min tacksamhet är. Att de saker ni gör för mig och ser som småsaker i själva verket kan starta ett fyrverkeri inom mig att kärlek och tacksamhet. Hur jag vill återgälda just den varma känslan ni ger mig. 
Ni är underbara. 
Tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela