realitybreakdown

Emelie här. Denna blogg startades för tre livstider sedan. Tonen svänger upp och ner och frekvensen på inlägg likaså. Följ med i mitt knasiga liv som hittills hunnit ta mig till många platser över världen. Vart jag hamnar härnäst? Vem vet?

Just FUCKING DO IT!

Publicerad 2016-08-08 10:02:53 i Allmänt,

Ni vet när man har något man verkligen längtar, nästan trånar efter men inte kan få det? 
Ja, just det. Där sitter jag nu. Jag vill åh så gärna, men kan fan inte göra något åt det i dagsläget. 
Skjut mig tack. 
Men, jag borde vara större än så och faktiskt ta tillfället i akt och lära mig ett och annat. Stressa inte, ha tålamod, låt saker ha sin gång. Men jävlar så svårt det är. Jävlar. 
Jag vill jag vill jag vill. 
#fjortis på den här alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela