realitybreakdown

Emelie här. Denna blogg startades för tre livstider sedan. Tonen svänger upp och ner och frekvensen på inlägg likaså. Följ med i mitt knasiga liv som hittills hunnit ta mig till många platser över världen. Vart jag hamnar härnäst? Vem vet?

Äntligen lycklig!

Publicerad 2016-08-01 23:59:19 i Allmänt,

Oh ja! Äntligen är det min tur. Äntligen är jag lycklig igen. 
Jag älskar mitt jobb, mitt hem, alla mina nyfunna vänner, mitt liv. 

Jag börjar bli mig själv igen. Jag känner igen personen som stirrar tillbaka på mig i spegeln och jag kan till och med sträcka mig så långt och säga att jag tycker hon duger precis som hon är. 
Jag förstår inte hur jag stod ut så länge som jag gjorde, men jag inser inte förrens nu i efterhand hur otroligt dåligt jag mått. Nu blickar jag än en gång framåt och uppåt. Det är den enda vägen! 
Finns så mycket spännande att se, så mycket att göra, så många att träffa. Hela världen ligger för mina fötter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela